Ohh yeah , I am home actually , since yesterday lagi . Orang dah lama tak online lelama kan , jadinye , habes semua blog yang difollownye dilihat , ditengok , di observe . Hah , semua kata kerja masuk lah kan . Banyak sungguh idea mereka untuk bercakap dan berkata .
Well , for today kan , I nak cecite nih . On the end of March , our Business Society buat dinner tau , for the Business Management Course . And , kami kami ahli Business Part 4 , were assigned to make the dinner become soo amazing .
Ohh yeah , and the interesting part was , most of our classmate were the AJK lah kan . Tehee , actually our class memang suka sangat tau nak join join macam nih . Hee , yelah , the other class macam tak nak involve sangat lah kan , so , kami pon mengvolunteer kan diri kami ini . Haha .
Ohh , then the theme for our dinner is ,
HIKAYAT SERIBU 1001 MALAM
Which is , most of our costume will be likely macam Aladdin , The Sinbad and and for the women jugak , you can take Yasmin , the heroin from Aladdin as your model jugak kan . Hhm , actually kan , banyak tau costume yang boleh dipilih . I nih pon kan , tengah konpius nak memilih which jubah and caftan should I buy .
Well , about the costume tuh , I tak ada lah risau bangat kan , it just the shawl . I bukan lah ada banyak shawl . Sikit jerk tau =.= and plus lagi , mostly of my shawl tak match sangat ohh . Yelah , orang beli shawl ikut warna baju , kita pulak beli shawl ikot mind sendirik jerk . Asal warne die lawa , jalaannn !!
Hehe , so tadi I decide nak Blogwalking lama lama , nak mencarik sumber inspirasi jappp . Hah , tengok tau tau , mereka sangat lawa and and , I nak lawa macam dorang jugak , boleh kan kan ??
Well , her style of wearing shawl kind of cute jugak . But yang penting she is the very very cute . And and , sangat sweet loorrrhhhh .
Her name is Shea , which I love the way she style her vintage dress and shoes . Heels die memang sangat mengagumkan , which I rasa sangat nak pakai , but takut malu sendiri cause nanti terpeleot . Tehee .
Okayh , yang nih I sangat suka tengok her blog and and die jugak . Cause she is soo cute , and she style too . Yang penting tuh shawl die pakai , sangat kemas jugak lah kan . Haha .
Well , these three gorgeous ladies do inspired me for some time . I bukan copy cat okayh , just sometime I like to try out on the way you style your shawl and jugak your dressing . Hhm , I think , I can get the picture how should I wear for this upcoming dinner . Well , guys , thank you soo much for your picture :)
And and , hope you guys wouldnt mind I ambil your picture . But , I dah minta izin kan kan , jangan pulak nanti tak memasal , I kena blacklist sebab ambil gambar you alls tak bagitahu .
Wee , they are soo gorgeous , so do me !










2 comments:
Lawolah bile kakak pakai shawl kat gmba
kedua tu . Baju die pun lawo .
SukeSuke :)
suke tgk diorg pakai shawl..
jom singggah n follow belog saya..
http://inibelogfyna.blogspot.com/
Post a Comment