The content of my blog was originally from my heart. I usually write when I was in the mood in writing . Plus , I'd really hope that you wont compromise my writing for it will make me hate you even more .

Ohh yeah , I feel pretty ;)

Assalamualaikum :)



Eyh , pernah dengar tak that name ? Hee , well , I pon tak kenal sangat lah kan dengan this woman :) But , I pernah lah tengok her face . Sangat lawa okayyhh . But kan , yang the most important thing is kan , die sangat lawa pakai shawl yang sangat laa lawa jugak okayhh . Ohh , sungguh adore her tau . 






Hee , I sangat adore this Hana Tajima tau . She's look soo pretty wearing her own style of hijab . And and jugak , she is wearing vintage style jugak okaayyyhhh . Lagi bertambah tambah lah kan kesukaan terhadapnyaa . 


Hesh , pernah dengar tak , quotes nih ,


SUKAKANNYA , GANDAKANNYA .
Cute tak , that quote ? Haha , ambik dekat radio . Tetiap hari dok mendengar that words . So ,    I am taking that word as my quote for this entry . Hee .

Since , I peminat shawl and jugak , sekarang pon pergi memana just pakai shawl all the time , tak pakai tudung biasa dah tauu . Hehe , sampai kan , a few of my friends calling me dengan panggilan ' SHAWL ' . Entah pape ohh dorang tuh , adoyyy . Buat sakit hati jerk ohh . But , kadang malas nak layan kan , biar jerk lah . Nanti stop jugak kan .

Okayh , since bukak the new semester lagi , I am wearing the Hana's style of shawl , but kan , a few yang macam pelik tengok and dorang kind of boleh terima . Okayh , that whats make me suka sangat nak pakai that kind of shawl . And ada jugak yang pandang pelik , and nanti mesti cakap macam nih ohh ,


Nih trend baru ke , Izzati ?
or
Eyh , cuba tukar style tudung tuh , macam tak siap jerk pakai shawlnyee . 
Hesh , rasa nak tumbuk tumbuk jerk muka dorang tuh ohh . Buruk sangat ke , muka saya nih , pakai style macam tuh , hah ?? Cetengok sikeetttt ...






Tehee , how was it ?? Lawa tak ? Lawa tak ? Haha , masuk bakul angkat sendirik lah pulak kan . There is a quote saying that ,


Being someone else will bring you much sweat .
Then , from that quote i just ignore all the critics . Cause most of them starting to like my new look . And jugak , yeah ! Me did the same too :) Ohh ohh , there is jugak I nampak yang start to wearing shawl like me . Okayh , perhaps they did the same with me too . Searching for the tutorial pakai shawl dekat Youtube . Haha , jangan memain tau , nak pakai shawl pon ada tutorial jugakk . They did interestingly . Most of them , got their own style of wearing them . Eventhough , nanti results dia sama jugak kan . Haa , yang paling penting kan , tak perlu nak pakai pin bebanyak . Just perlukan , a few of jarum peniti jerk . Thats all . Akhirnya , jarum peniti tuh ada jugak kegunaannye kann . Haha , daripada tersimpan dekat dalam laci buat banyak habuk jerk kan . Hee . 


There is a few of my friend asking me how to wear that kind of shawl . Actually , I boleh jerk nak mengajar mereka but , yang dekat dengan I jerk lah . Then , yang jauh tuh , I tak dapat nak tolong . I tak reti lah pulak nak buat tutorial . Video tutorial kan . Hee , so if you guys nak belajar wearing different styles of shawl , just click one of the bloglist tepi tuh . Under fashion teacher , rasanya . Most of them , ada buat video tutorial on wearing shawls . Just godek godek lah , confirm jumpe punye lah . And plus jugak , dorang ada jugak buat tutorial pasal blog . Haa , alang alang tuh , dapat cantikkan muka , dapat jugak cantikkan blog . Hee , betul tak ??


Well , I think thats all my entry for today . Hope , that you can wait for my next entry yah .


Toodddllesssss !!!


Please leave me your linkies , yawww !

No comments:

Solely owned by Izzati Ismail