Okeh , yesterday was a very busy day for me . I duduk dekat library from morning till evening . And guess what , I was studying !! HAHA !! Yeah , a big applause for me , please .
Heh , actually ada selingannye , sambil study , saya berFB lah kan . Tehee .
Ohh , hhmph , nothing interesting was happening . Just my cough getting worst , then buat bising jerk dkt library uh tau . Hee .
It happened yesterday night . I tengok dekat my FB noti's , banyak lah jugak kan , as usual . Then , I know , his sister dah approve my friend request . I dah lama mencarik her FB , but baru jumpe , so I buat lah request kan . Then , I tengok tengok her wall , and she was commenting with Fariq's gf . Okeh , I masih bersabar lagi lah kan , then , baca satu satu . Urgh !! I just cant take it anymore . I screamed as hard as I can .
Ohh , and for your information . Yess !! I do cried . It was the worst cried I've ever had . Sangat teruk , I nangis tersedu sedu . Eww !! Malu nye , bila difikirkan balik kan . But , masa tuh I realized that I was deeply hurt , and my heart was sangat sangat lah hancur lebur lah kan .
Sori , but had to say this .
I HATE YOU !!!!








No comments:
Post a Comment