Hello there guys . Eh , I dah sampai Jengka lah . Wee . Balik sensorang uh . A big applause for me please . HAHA !! I balek semalam , okeh . Sangat tak penat okeh . Pelik uh , balik bilik terus makan then , pegy dekatt library , sambung study . Fuyyohh !! Nih memang betol nak jadik Dekan nih . Wee . Hello , nak jugak rasa jadik Dekan macam mana kan . Adoyy .
Hoh , lagi satu nih benda pelik did happened last night . Okeh okeh , take a deep breathe Izzati Ismail . Okeh !! MOHDFARIQMANSOR ada Facebook !!!
Oh my God ! Oh my God !
HAHA ! Hamik kau , benda pelik tuh ! Okeh , first thing first , he once told me that , die tak suka ada Facebook , Myspace all that social networking thing . Then tetiba ada pulak kan , tuh yang macam terkejut beruk I tau , nyah !
Eish , he is changing okeh ! Hell yeah !! Sangat lah berubah , I hate the new him lah .
Actually , not me . Everyone was like have the same thought with me too okeh . Urgh ! Apa lah kan yang die nak sebenarnye . Adoyy . Fariq , Fariq .
Ohh , by the way , today is Friday . And I dekat library lah kan . Study okeh . HAHA !!
And , final is just around the corner . It will finally coming nearer to me , and I have to get ready for that . I just cant playing around anymore . My final decision was ,
SAYA NAK JADI DEKAN !!
Ohh , by the way . HAPPY FRIDAY .








No comments:
Post a Comment