The content of my blog was originally from my heart. I usually write when I was in the mood in writing . Plus , I'd really hope that you wont compromise my writing for it will make me hate you even more .

Will be heading to Jengka


Hello there my readers . A bunch of apologies to those yang macam tertunggu my next post . Haha , macam ada pulak kan orang yang nak tunggu post kauu . Annddd , a big thankies to those yang sudi gilak datang my blog and the best part is kann , ada jugak a few of my readers yang tertunggu for my next posts and macam everytime I post entry , mesti ada die lahh . Aww awww , thank you guyss . Kalau sudi sudi , datang lah lagi . And yang the best nyee kann , if korang sudi lah kann , share sikit dekat Facebok korang an ann .


 Ohh by the way kan , tomorrow is Saturday . Aaannddd , tomorrow I will be heading to Jengkaa . Auuwwwhh , heaven babyy . Ttteeeetttt !! Siapa siapa yang faham , sila tutup mulut dengan selotape warne merahh . Haha .

Well , I kind of miss many of friends . Especially to my roomates yang gilakk . Woo , babyy , kita rindu awak semuaa laaahhh ..

Haha , barang barang dah start packing on Monday lagi uhh . Wee , excited punye pasal kaannn . Anddd , macam biasa lah kann , selagi tak sampai masanya nak pergi uhh , selagi uh barang tak siap lagi . Hooyyeeaaahhh !!

Esok nak balek Jengka , to my UiTM . Andd the worst is , I kena jumpa that couple again . Hehh , mensemakkan jeee .

*akutahukaujeles,zatie.tapihatikenakuatokeeeehhhh.

Please leave me your linkies , yawww !

No comments:

Solely owned by Izzati Ismail