The content of my blog was originally from my heart. I usually write when I was in the mood in writing . Plus , I'd really hope that you wont compromise my writing for it will make me hate you even more .

Welcome 2011 .


Agak confius dengan ayat di atas . Tehee . by the way just ignore about it , okayh .

Hari nih , last day of the year 2010 . Esok dah 1 January 2011 . And esok jugak lah , balik hostel . Eyh , tetiba kan rasa cepat jerk ohh cuti this time . Waaa , mana taknya , busy dengan kerja rumah . Cewah ! Cakap poyo gilak . Haha .

Mari kita lihat azam Izzati Ismail for the year 2011 :


  • Saya nak jadi cantik . Okayh , eventhough , sekarang dah santek , but nak santek lagi . tehee .
  • Saya mahu jadi Dekan . Since last semester , hancur hati cause tak dapat Dean List , so for this semester , saya berharap dan ingin mendapat Dekan . 
  • Saya mesti dan mahu buat ayah and ibu proud of me , ohh and happy too .
  • Okayh , since dah dapat phone baru . Warna merah pulak tuh . So , azam tahun depan , kena jaga phone nih elok elok , tak boleh bagi die jatuh macam senior die dulu . Hee .




Lawakan . Hee :)

  • A happy life perhaps ? For the last few month , I tak enjoy pon life I . I banyak sedih , so for this new year , new look and new attitude , back to whom I was . Happy :)
  • Boyfriend ?? Naaaahhhh ! I dont know . My kawan cakap , BF tak akan datang macam tuh , so , we must find it . But , I was thinking that way , and cant help that I tak boleh ubah the way of my thinking . Am waiting for my prince charming . I do believe that my prince charming , akan datang , bukan I yang cari , but he was the one who looking for me .
  • Ramaikan follower my bloggie . Hee , even dah masuk sem nih mesti lah busy kan , but , I do my very best to update what I've been doing or maybe some tips .
  • I hope the year of 2011 , will be the best year than the 2010 . No more crying for something that not worth your tears .
Thats all azam I . So , whats yours ?


Please leave me your linkies , yawww !

3 comments:

Unknown said...

Ada tag untuk zatie :)

Anonymous said...

hp pn ade senior ye?
wakakaka

Anonymous said...

i give u award!!
u r stylish!! ^_~

http://nidangokngek.blogspot.com/2011/01/stylish-blogger-award.html

Solely owned by Izzati Ismail