Heh , but saya cari BF nih , I mean BF for real . Tak nak yang main main . Cause for me , this kind of thing we cant play with it . Sangat merbahaya . Kerana , ia melibatkan hati dan perasaan orang lain . Hah , if orang tuh tak nak maafkan kita , susah lah nanti kann .
Okeyh , I admit it . I if nak carik BF memang I memilih . I just cant stop that habit . I just look for someone which is nice looking , hidup die teratur , and most importatnt is , he wont play with my heart .
Well , here are some of my BF-to-be must ada :) Crossing finger I can find that SOMEONE . Ohh , and I just buat randomly , tak ikut urutan . Hee .
- I want a guy yang boleh imam kan his own family tuh , well everyone mesti nak kan ? So , I nak BF yang boleh lead the Kenduri Kesyukuran , Majlis Tahlil Arwah , and Takbir Raya . Well , since its our family tradition to do all that stuff . I hope he'll make my parents proud .
- I nak BF yang tahu uruskan his own money . Yep , since I nih kind of boros punya orang =..= , then if dia ada , he can manage my financial ke . Eyh but not kong kong okeyh !
- Since I sangat lah tak suka di kongkong . I really really want a guy yang can understand me deeper than myself did . I bukan tak boleh terima if dia cemburu or what , sikit sikit tak apa lah kan , nih sampai nak keluar dgn classmate pon kena bawak dia sekali , susah lah kan . I want him to understand my privacy , and juga myself yang sangat suka bebas .
- I hope I get BF yang know how to speak English . Not soo frequent pon tak apa lah kan , at least he knows some of the meaning . Yelah , bosan lah jugak kan , all the time hearing sweet things from Bahasa . Nak jugak dengar dalam English , and plus I pon frequent speaking with my parents in English , so macam dah terbiasa . At least kan die boleh jawap tak tergagap gagap English nya pon jadik lah . Haha .
- Dia selalu bagi I cute things . Hhmph , guy kan , asal cute , mesti teddy bear . Heh , benda lain tak cute ke ?? For example lah , balloons ke ? Or maybe anak poko yang baru nak besar , satu jerkk . Or or or .............. Okeyh , tak ada idea . Haha :) Well , tak kesah lah kan . At least that thing can make me ingat dekat dia selalu . Awww ! Cuteenyyeeee .
- Ohh ohh please please lah . Hope die ad Camera DSLR !! Waaaaa ! Dah lah ada his own cam , then know how to play with it . Ohh saya sukaaa . And for me it is cooollll .
Hhmph , rasa nya macam tak cukup jerk lagi ohh . But , still tak dapat nak fikir lagi . Nanti if ada , nanti akan di listkan lagi . Dont worry lah :)
- Okeyh , awak di luar sana . Diharapkan untuk mempunyai sebuah kereta yah . Cause , tak kan nanti bila nak date kena naik LRT , Komuter all that ? Tak best lah , if ada kereta , boleh pergi mana mana . Kan kan kan ?? And and and , nanti if I nak pergi mana mana senang , tak payah nak drive . Hik hik hik . Lesen simpan dekat muzium jerk :)








No comments:
Post a Comment