The content of my blog was originally from my heart. I usually write when I was in the mood in writing . Plus , I'd really hope that you wont compromise my writing for it will make me hate you even more .

From Shah Alam .

Assalamualaikum . Five days without my lappy and my bloggie . Ohh I survived !! Haha .
Hidup lagi nih taauuuu . Hee , by the way really miss nak menaip banyak banyak . And plus lagi banyak sangat benda yang nak kongsi . There is soo many things I learned from the past few dayss . And plus lagi sangat seronok . But , balik jerk sangat terasa penat ohh . Badan lemah lemah , and and mengantuk nyaa . Macam tak tidur satu hari .


Ohh , hee . Actually , I from Shah Alam . Five days dekat UiTM Shah Alam . Really having soo much fun . Nanti kita story lah tauu . Sangat penat , nak tidurr . Esok kena basuh baju pulakk . Adoyyy .


Ohh , petang tadi macam shit gila !! All of sudden teringat that boy . Urgh , and suddenly boleh ternangiss . Ohh my God , what was happening to myself ?

Please leave me your linkies , yawww !

No comments:

Solely owned by Izzati Ismail