Hee , eyh seriously , sangat penat ohh jadi housewife , bangun pagi , basuh baju , kemas dapur , buat breakfast , then lunch pulak uh . Mak aih , tak sanggup lah saya nak jadi housewife sepenuh masa . Hek hek .
By the way , I am trying to fit in with this kind of life . Lambat laun , kena buat jugak kan . Heh , tak boleh lah nak online tetiap hari . Tehee , tadi pon dah dapat warning , terover gune pulak kan . Heh heh .
Well , just a simple update I think . Ohh , just wanna share somthing yang I suka sangat buat , these few days . Well , I godek godek webcite Weheartit . Eyh , sangat best ohh this site , cause soo many pictures okeh .
Here are some of the pictures from the webcite :)
Sorry something went wrong with this site . Well , kita sambung lagi malam nanti aek . Insya Allah :)








No comments:
Post a Comment