The content of my blog was originally from my heart. I usually write when I was in the mood in writing . Plus , I'd really hope that you wont compromise my writing for it will make me hate you even more .

Awak ingat saya nih siapa ?

Heh , sumpa tak faham lah dengan certain guy nih kan .

Ish , maen sesuka hati sesedap rasa panggil aku sayang kau aek ? Kau rasa kau bosan , baru lah nak calling aku aek ? Hoh , mengos nyee .

Dah tuh , calling memalam pulak uh kan . Ddey , saje kacau mahu tido maa . Naseb baek , mood baik time tuh . 

Der , lain kali kan , nak calling uh make sure lah kan credit tuh banyak yerk . Credit sikit , ada harapan nak burak . Huh . Lepas tuh , suruh aku call aek . Banyak santek , if kau top up kan aku , tak ape jugak . Aku call tetiap malam pon tak hape .

Heh , tengok uh . Tak memasal kena mencarot , ish , mencalarkan blog I jerk ohh .
Please leave me your linkies , yawww !

No comments:

Solely owned by Izzati Ismail