Hhm , baik ke dok ngata orang aek ? Tapi kita selalu buat kan . Well , kadang kadang macam rutin harian , ohh and kadang kadang jugak macam best jerk ohh . Betul tak ?
I'd remember , ada one day uh . Masa dulu dulu lah kan , masa I borak borak dengan my Ex . Bila I tanye pasal orang nih , orang nih , mesti die cakap pasal orang tuh .
Ada one time uh , die ada cakap ohh , this person nih , playboy lah , gatal lah , hape lah kan . Well , I pon just angguk jerk lah . Yelah I pon bukannye kenal sangat pon that person , so just Ohh jerk lah kan .
Then , bila dah clash nih kan , I teringat pulak kata kata die dekat orang orang tuh . Hhm , bukan maen die dok ngate orang , but he was the one who did that . Sakit hati jugak lah . Bukan maen , die cakap orang tuh playboy lah , entah cemana lah pulak an , his girl boleh tahan . But , I tengok sekarang , dorang okeh jerk . Tak ada pon nak break break . Like you did to myself . Eventhough they got their own habit , but they still got the loyalty to love his partner and dont want to hurt it .
So , the moral of this story is , dont ever say rubbish ti people . Tengok diri kita macam mana dulu , if nak cakap cakap pasal orang . Its better to say nice to people , then , people will respect us , and they dont hate us either . Thats the way of living rite .
Its just part of my luahan perasaan , mianhae sayang . If you are reading this , I am not intended to say things bad to you , but it just a lesson that everyone should learn , and you yourself should too . So am I .
Sayang , dont hurt others feeling , okeh . Be nice to people if you want them to be nice to you . What goes around always come around my dear .







No comments:
Post a Comment