Heh , ignore the hand okeh . Thats DD punye tgan , suke sebok ! Hee .
Okeh , berbalik kepada main point kita yerk , this picture was taken on Business Management punya Annual Dinner . Theme die , Night at the Garden . On the beginning , tak cadang pon nak pergi , but baju dah bawak dah from rumah . Ape lagi , rembat ibu punye baju lah kan . Tehee . Ohh by the way , that night was the night yang I rasa yang myself nih sangat cantek . Okeh , bukan nak berlagak or hidung tinggi okeh , just thats the truth . I dapat rasa yang I sangat lawa , and that was the first time I dapat rasa yang I cantik . Hee . Eventho tak dapat that award T_______T , tak apa I tak ambik hati sangat . Hee .
Ohh , ohh ada picture lagi lah you . Eish , jangan tutup tab lagi okeh .
Okeh , sangat suka cupcake die . Sedap ! Yummy !!
Sometime its all right to believe that you are beautiful . Semua kejadian Allah , sangat cantik belaka . Everything got its own characterisctic and also the uniqueness of being yourself . Dont hate yourself . Love yourself , then you'd realised that you are beautiful just like the others . Hey , its proved already okeh .
Sometimes uh kan , I love to dressing up tau . Especially bila I tengah boring , then I'd try semua my baju dalam my closet , then I mix and match it . Then , hoorayy ! I dah ada baju baru . Tehee . And , if kuar mana mana kan , I'd make sure that I akan pakai sumtnk yang I rasa I comfit with and also , tak buat orang pandang semacam jerk . Hey , tutup aurat memang lah kan .
So , girls out there , just believe that you are beautiful than the others , then i will build up your level of confidence . But , jangan lah taksub sangat sampai beriye sombong dengan orang laen , tapi muka haprak . Tehee , maaf terkasar bahasa . Ohh ohh , and also be nice to people jugak :)







No comments:
Post a Comment