The content of my blog was originally from my heart. I usually write when I was in the mood in writing . Plus , I'd really hope that you wont compromise my writing for it will make me hate you even more .

Ice Cream Hijau .

Assalamualaikum guys !
How are you ? Lamenye saya nih tak update my blog kan .
There was soo many things are happening in my life nowadays .

Happy things , sad things . And banyak sangat . And sangat banyak benda I nak story mory . But , sekarang nih tengah busy dengan test . This week jerk , ada 2 test . Macroeconomics and Statistics . Plus with Bengkel Macroeconomics . Kesabaran satu tangga untuk kita berjaya !! Heee . Ada ke words tuh ??

Okeh , okeh . Back to the main point .
Baca tajuk pon , everyone was like . Ice cream hijau ?? Ada ke ??
HAHA ! Well , ada lah , Green Tea punye ice cream , wane hijau hape .
But , not that ice cram I've been talking about .
Ice cream die mint tau . Chocolate Mint , name die .

Wooo !! Sangat sedap ohh . Sehingga menjilat jari , okeh . HAHA !!
Sekarang nih , I sangat lah addicted with this ice cream ohh . 

It was started when our cafe ada bukak one booth , alaah just for the western food lah .
Alaah , tak banyak sangat pon . Just ada , macaroni , spaghetti , then ada soup jugak . Japanese soup . But , not interested on that particular makanan . Hehehe . Interested dengan ice cream die . Sangat banyak pilihan die ohh . Macam macam color ad uhh . Cakap jerk nak yang mana . 

Hah , masa first time nak beli uh . Eyh , I macam ada perasan au , this ice cream . Chocolate Mint tuh lah , then I takot nak cuba . takut yang ice cream nih , tak best punye version . So , I ambik 2 scope , one is rainbow ice cream then , the other was chocolate mint nih lah . Then , rasa punye rasa lah kan . Wooooo !!! Sangat best okeh !! Hehehe .

Hah , start that time lah kan , tetiap hari lah kan , Abang uh akan nampak muka I tersengih sengih mintak ice cream . Tehehe . Ah !! Ade I kesah Abang uh cakap ape ? Yang penting , I got my ice cream . Tetiap hari , nampak lah muka I tercongok depan peti ice cream uh . Tehehehe . Malu kiteee . 

Ohh , ohh . Once my friend minta I suapkan die that ice cream . So , I was like . Hah , oke okeh . Sedap ohh ice cream nih . So , I pon dengan gembiranye suapkan die . Then , suddenly her face changes . And , asked me , ice cream ape kau bagi aku nih Zatie ?? I pon cakap lah chocolate mint . HEHE . Sambil tersengih . Rupe rupenye , kawan I tuh tak suka mint . Kui kui kui . Tergelah gelak I suruh die telan jugak that ice cream . Sori aek Nad , tak tahu pon kau tak suke that ice cream .

But , sangat sedap ohh . Once uh , I cakap dengan Sue nak buy that ice cream lagi lah . And , you all tahu die buat ape ? Die buat her angry face . HAHA !! Tak memasal kena marah dengan Sue , yelah tetiap hari makan ice cream . HEHE . Sue , jangan marah aek . Dah ice cream uh sedap sangat . Nak buat cemana .


Ohh , I nak upload my picture makan ice cream uh . Sangat cute okeh !!
Tehehe . But , dunno nape tak boleh pulak . Hmm , tak ape lah . Lain kali , I letak aek .


Daaadaaaa guyss !! Muah !!
Please leave me your linkies , yawww !

No comments:

Solely owned by Izzati Ismail