The content of my blog was originally from my heart. I usually write when I was in the mood in writing . Plus , I'd really hope that you wont compromise my writing for it will make me hate you even more .

Nak tidur macam Sleeping Beauty pleaasseee ...

Hello there beauties . Hee , lamenyee tak menghapdate kan kan kan :D

Eyh eyhh , nak jumpe Sleeping Beauty taakkk ? Or or or Cinderella .

Oke , I know it sounds macam kiddo . But hey , I am proud of being that kid when I was a little kid a few years back .

Nak rambut panjang macam Rapunzel . Then , boleh jumpe super duper handsome prince . Awwww !!


Thenn , nak ada kasut macam Cinderella . Shine shine gituhhh . And and annddd , dapat pakai gaun yang kembang kembang uhh . Uuuuuuu , menawan hati betoll .


Or or orrr , dapat tido lama lama saanggaaatttt macam Sleeping Beauty .... ??
*erkk,bolehtaakk??hehee


Cinderella once told me that ,

A dream is a wish your heart make .

So , here I nak ajak you ollss semua buat a few wishlist . Not just wishlist oke .

Wishlist yang gempak gempak munyeee .


Nampak takk gambar Disneyland uhh ? Aawwww ! Sangat lawa okeyhhhh .

So , Great Eastern yang baik hati nak bagi kite hadiahh , okeyhh not just kitaa . Kita dengan buddies kitaa .
Awwwhhhsssoooommmeeeeee kaannn ???

Yang paling best nyee , die suruh kita bagitahu ape wish wish kite tuhh , and and andd , they'll grant itt .

Super duper tripleee awhsomee !!

Okayhh , this is how the wishlist works ...



Great isnt itt ? Now , here are for the rewardss ..



 Kitee dah join daahhh . Sebab sebab kita nak jumpe Cinderella .

Awak bile lagii ??


Please leave me your linkies , yawww !

1 comment:

Farhana Jafri said...

nk jmpe cnderella?? in reality ade ke?? i think u're a cinderella in ur life! anyway, good luck dear! :D

Solely owned by Izzati Ismail