The content of my blog was originally from my heart. I usually write when I was in the mood in writing . Plus , I'd really hope that you wont compromise my writing for it will make me hate you even more .

Saya dindu dekat awwaaakkkk .

Assalamualaikum guyss . Hee , sorry my dear bloggie zatie dah lama sangat sangat tak update entry banyak banyak .

Huu , busy tak ada lah busy sangat , sekarang dah start belajar pun . Assignment tak ada lagi , but bila nak online tuh , line macam tak nak bagi zatie update blog ohh . Hee , and plus jugak , kind of macam tak ada benda nak di ceritakan .

Senang cerita , nothing interesting is happening to me right now .

Just alone with my own world .


Weeheee , no more tears for this moment .

So , tadi since line macam nak jadik my BFF kan kan , I bukak lah YouTube .
There is one little girl . Muda from I , I think 4 years kott . Hee , if I am not mistaken lah kann . She sings and there is a guitar with her .

The amazing part was , her voice sangat nice , and I suka bila die nyanyi . Plus pulak kannn , she sing with her guitar . Which was sangat awesome for me :D

Banyak lah jugak , song yang die dah nyanyi kan kan kan .

Then , there is one video , die nyanyi lagu Baby . From Justin Bieber .

Ohhheeemmmmgggeeeee !!


Okayh , I bukan teruja sebab die nyanyi lagu Justin Bieber okayyhh .

Just sangat teruja , cause before nih , I pernah dengar someone that I loved most , petik guitar and sang that song for me .

I miss that beautiful moment . He'll play the guitar and I'll sang it for him . Haha , then , bila tak ingat lyric we were like gelak macam tak ingat dunia .

But , sekarang , I rarely hear from him . Kadang kadang , baru rasa happy bila die text .

Die dah busy sekarang , and jugakk , die dah baik with her .

I tak marah dia nak baik dengan that girl , I happy sangat bila they were greeting each other macam biasa .

I tak tahu how nak manage my feelings for him . Apa yang I tahu , I just nak dia ada untuk I , happy or sad , he'll be right by my side .

Tapi kan , dia dah tak macam dulu . Dia dah jadi macam lain . I miss him .

Awwaaakkkk , kita rindu dekat awak sangat sangat sangat .




Please leave me your linkies , yawww !

1 comment:

Shew Sharif said...

life is like that. it's ok, make your exit girl. maybe he's not for you. :)

Solely owned by Izzati Ismail