The content of my blog was originally from my heart. I usually write when I was in the mood in writing . Plus , I'd really hope that you wont compromise my writing for it will make me hate you even more .

Guys , I need your help .

Hello there :)


For the past three days , I've been editing my blog , but still , I tak satisfied with the results . Try jugak to follow some of the tutorials yang you alls bagi . Tapi kan kan , mesti tak jadik ohh , and and ada tuh langsung tak ada pape pon yang change .Tensenyyeee . Haha , nak edit blog pon tension die macam nak final jerk :D


Well , that is so , I nak minta jasa baik you alls lah kan kan , minta edit my blog . I'll give RM10 in return . Or or , if nak lebih , okayh jerk , but the price must be dynamically with the work you've done and same dengan apa yang I nak and jugak , bila I sangat satisfied . Ngee , maaf kerana banyak songeh :p


Here are ape yang I nak minta you alls , tolong edit kan :



  • Boleh buatkan my new header ? With cute doodles :)
  • Ohh , about the background , dont worry , I'll do it myself .
  • I nak kekalkan my welcome speech dekat atas tuh , but if ada yang more cuter , I terima sahaja :)
  • Hah , the shoutbox tuh kan kan , I nak yang die slide punye .
  • The date , I just nak letak border and background .
  • Ohh , the title , I nak tukar font die . A cute one of course . And jugak , if boleh nak letak a very cute icon dekat tepi die .
  • My signature tuh kan , just tukar dengan 'zatieismail'
  • Dekat sidebar , I would love to put my picture and a bit about myself , a wishing star perhaps ? 
Itu jerk kott . If ada yang nak tambah ape ape , sangat di alu alu kan , but if boleh ask me first laahhh . Ohh ohh , and jugak kan , macam ada yang nak letak my picture uh kan , just ask me first which one should you put . On top of that , if you need anything please do PM I dekat my FB or or boleh jugak tanye I dekat my YM .

P/S : Guys , please do me this favor yah :) Really appreciate your kindness . Ohh , and jugak kan , I just nak 1 person yang boleh buat untuk I everything dekat my blog tuh . Tak nak lah , satu satu jerk boleh buat . Hope that you guys give me the corporation :D


Love , Izzati Ismail .




Please leave me your linkies , yawww !

1 comment:

Unknown said...

Zatie, ni atul suggest lah.. Zatie boleh buat tempahan untuk edit blog kat www.cikbulat.com.. Bayaran hanya rm20 je.. Dan berbaloi sgt.. Try lah.. :)

Solely owned by Izzati Ismail