The content of my blog was originally from my heart. I usually write when I was in the mood in writing . Plus , I'd really hope that you wont compromise my writing for it will make me hate you even more .

JOM JOIN CONTEST Tiqaa Wonderland!


Nak join this contest lah . Hasil saya berblogwalkinh , ini lah yang terjadi yerk . Teheee , saya suka join contest contest nih , if tak menang tak apa . But , if boleh nak menang jugak . Haha .

Okayh , godek punya godek gambar gambar yang berlambak , nih hasilnya , 

Gambar Candid Saya 



Gambar candid baik punya lah ! Thank you adik sayang , cause tertekan butang camera kan . Haha . Nampak tak kekhusyukkan di situ . Hee .

Hey , this is my candid picture , how about yours ?

Okayh , since kena tag kan , I nak tag semua orang untuk join this contest . Join tau tau :)


Please leave me your linkies , yawww !

1 comment:

Solely owned by Izzati Ismail