Ohh yeah , finally dapat online . Teehee , thank you for my dearie atul sbb tolong post kan entry .
Okeyh , for now nak join contest from Misa sakura . Hee , for more information just click the picture above okayh . So , kan nak join this contest , kena buat entry about her .
Misa sakura . Cute her name . Well nama timangan jerk kott . Hee . I think she like pink . Cause her blog full dengan pink . Sangat sweet . Ohh ohh , die pon orang nya sweet . Suka tengok muka die , sweet and putih jugakk . Jarang online kan , so jarang dapat nak pergi blog die . But , I rasa lah kan , she talks about everything . She give tips too .
So so , kena lah tag a few person . But kan , I malas lah nak tag tag orang nih , so kan kan , I nak ajak semua orang yang read my blog for joining this contest . All the best yaww !!









2 comments:
correction, saya cuma akan putih selepas makeups hehehee.. =p
thanks dear !
Alaah , tetap cute jugakkk :)
Post a Comment