The content of my blog was originally from my heart. I usually write when I was in the mood in writing . Plus , I'd really hope that you wont compromise my writing for it will make me hate you even more .

Anda happy berblogging ?

Assalamualaikum readers . Malam nih , I nak join this segmen , well the title as mentioned above lah kan .






Then , kena lah jawap the question that follow :



  • Sudah berapa lamakah anda berblogging ?
    • Huu , tak tahu lah the exact time die . But , yang for sure nya masa lepas SPM , but tuh pon macam tak aktif sangat cause buta IT . Hik hik hik , then bila dah masuk UiTM nih , makin giat lah , especially masa holidayss :)
  • Adakah anda happy berblogging ?
    • Well , well . Depends jugak kott ? Hehe , thru blogging I boleh berkata kata dengan senangnya . And this was the place I can say whats inside my mind . Ohh plus I dapat berkenalan dengan ramai blogger yang otai .
  • Adakah anda mempunyai kenangan pahit semasa berblogging ? Ceritakan ..
    • Hhm , yeah sure does . Masa tuh dah lama I lupa dah . Hee , I gaduh dengan my friend . Tak nak lah nak ungkit lagi , cause I dengan dia pon dah okeyh . Plus , we are being such a very good friends tho . That was kenangan yang paling pahit ohh .
  • Harapan anda terhadap blog anda . 
    • Hhm , ohh banyak sangat yang I hope for this blog ohh . Setiap kali , ada orang yang follow I , I mesti harap yang the numbers will increase . From 10 to 20 , from 50 to 60 . Now , dah ada 90 follower , just nak harapkan yang ke 100 jerk . And jugak , I nak sangat blog I jadik cantik . I mean more cantik :) And ramai orang comment jugakk .
Hhm , then my pandangan about the blog . Well , sangat nice :) Sangat teratur jugak . Ohh , plus kan , the entry pon quite interesting .

Ohh , if nak tahu more about this segment , just click the picture above :)



Please leave me your linkies , yawww !

6 comments:

nur said...

selamat berblog
salam kenal dan tambah kawan

apdm said...

salam....

selamat berblogging :)

follow ur blog :)

izzati ismail said...

Thank you nur :)
Sepatu hijau : Thank u soo much for following ;)

Unknown said...

Keep on bl0gging, dear :)

Syafiq Rosli said...

all da best

izzati ismail said...

Terima kasihh :)

Solely owned by Izzati Ismail