Hello theres readers . How was your day today hah ?
Better than yesterday I hope .
Ohh , this one whole week . I busy lah jugak ,
I ada Arabic Night , kena buat dikir barat tuh semua lah kan .
Then , kami classmate buat our own dinner , dekat KFC Jengka . Well , it was soo soo much fun tho :D
Ohh , on Thursday , I ada One Night in The Garden punya dinner . Abang and akak part 4 buat dinner for the Business Society . Another fun things happening in my life one this whole week .
But , the saddest things did happen to .
I cried to sleep one night . I tak tahu kenapa , I was macam rindu die sesangat , then all the memories was kept rolling in my mind . Just need someone to hug , and comfit me tho . But , I just remain silence . Yeah , that was the time semua orang dah tido , and dont want to disturb anybody . Then , I cried sampai tertido . Esok bangun pagi , mata bengkak gegila ! Pfffttt !!
Bahahahahahh !!
Naseb baek , I jenis yang bila dah nanges that night , then esok bangun pagi dah okeh ohh .
If tak , memang tak tahu lah kan , nak buat ape , asek dok menanges jerk an . Adess !!
Hah , baru tadi I dapat tido . Eventho , macam tak puas sangat lah kan , but , at least I got some rest kan .
Hhmph , esok , I ada event pulak . Pergi Istana Budaya , tengok Teater Mahathir .
Hoping , it was worth it lah kan , kami datang ke sana . Dah lah , datang sana , tak ada partner . Sabau jerk lah kan , buat muka tembok sudaaahhhh . Hehehehe .
Toddlesss guys !!







No comments:
Post a Comment