The content of my blog was originally from my heart. I usually write when I was in the mood in writing . Plus , I'd really hope that you wont compromise my writing for it will make me hate you even more .

Dikir Barat .

Assalamualaikum :)
Hello there guys .


Okeh , lets start with a new week then .


Izzati Ismail buat dikir barat ????
Bahahahahahhhh !!!
Okeh , memang sangat kelakar , but I think it is cute , okeh !


Well , it first started when , our group was given an assignment that required us to participate on Arabic Night . Actually , semua  banking and business group had to send one group for each class , then , kena undi jugak , what performance kena buat . Amar , our class rept , yang buat the undian , well , sadly , kami kena buat dikir barat . That time , I was like . Ohh , tak apa kott , Faiz and Nadzrul ada , cause dorang kan ada gaya and slang , then boleh lah buat dikir barat kan . Then , at one time tuh , I teringat , hey , ini Arabic Night , okeh ! And , kenalah perform in Arabic !! HAHAHAHAHA !!
I was like , Oh my Godnesss !! Seriously ??!! 


That time , macam tak dapat nak bayang gegila ohh , kena buat dikir barat , in ARABIC pulak uh . Nak buat lyric yang susah uh , kena bukak kamus bagai , well , naseb baek , group kitorang ada yang pandai Arab sikit sikit , boleh lah tolong nak translatekan .


Since that we know about that , every night , mesti ada latihan lah , nak buat tuh semua . I pulak time tuh , still on recovery lagi (macam sakit teruk pulak an , hehehe) , then , pegy pon macam tak ada mood sangat lah kan , so datang just doing my part , then balik . Pegy dengan muka masam nak mati , balik pon muka masam , dah mati pon . HAHA !!


That time , everyone was like , caring sesangat dengan diri saya yang hina ini . HAHA ! Ayat touching jap aek . Semua orang , macam , Zatie , okeh tak nih ?? Zatie jangan nanges . Jangan pikir sangat benda tuh semua tau . Then , I pon angguk angguk geleng geleng time tuh , muka memang sedih gile nak mati lah kan . HAHAHA !!


Oke oke . Back to our point . 
Hey , eventho I sedih sedih , my kerja still buat tau . I still go on with the rehearsal tuh semua okeh !! But , I senyap lah .


Hah , after we sent our group punye , video . 
Kami berharap sangat kami dapat masuk final , but tak ada lah berharap sesangat lah kan , just , yelah , kami pon rehearsal beriye sangat , tetiap hari ada rehearsal , so , better lah kan , smpai final . Then , on the Monday , dot message , dapat tahu yang our group dapat masuk final . Okeh , sangat lah kelakar kan .


But , tak apa lah kan , kitorang coool jerk . Macam macam ohh , kitorang ikhtiar . Kami pinjam baju , pinjam alat music . Yelah nak keseragaman . Hah , naseb baek lah kan , tak make up bagai . Bahahahahahhh !!! Itu agak keterlaluan okehh !!


Ohh , nanti I postkan our group punya video aek .
Ohh , ohh I nak letak our group punye memberss .


Lihat lihat lihat ...






Part of our dikir barat team !

Ohh , masa nih , kitorang tengah rehearsal dekat Fastrack . Kelas die , agak bergema jugak lah kann . Bising ohh . HAHA ! Ohh , ohh , havent I told you ?? We won for the second place tau !! Eventho , kind of macam kecewa sikit , but at least kita menangkan ? Betul tak , guys ?
Tak ape guys !! We do have really soo much fun that night . Kita enjoy habes habes kan , during the performance . Ohh and Faiz , was like totally a jerk !! HAHA ! Yelah , boleh pulak kan , dekat belakang tuh , dorang boleh borak borak . And I was like , hey . I tengah goyang goyang buat gaya nih tau , then I tergelak jerk ohh . Sambil berdikir okeh !! Then , balik bilik , my roomate was like , Zatie , muka awak asek asek berubah . Dah tuh , asek gelak gelak jerkk . HAHAHA !! Mengos gile ohh !! 

Not everyone was there at that time , ada yang dah balik cause it was already late , and hari pulak tengah hujan .

Ohh , after the performance . Everyone was like , Hoooraaayyyy !! Dah lepas pon , and dorang tersangat lah berpuas hati dengan dorang punye dikir tau . Hah , sampai jerk kelas , ape lagi , we did many photoshot tauu !! Hehehe . Semua macam , hey tangkap gambar dengan orang nih . Ohh , me next okehh !! HAHA !! Sangat sangat seronok !! Well , dapat lah I lupakan kejap my sadness that time kan .

Eyh , I terbanyak cakap pulak lah kan . Nah , a few of the pictures from the photoshoots .

HAHA ! Nih , baru semuanya from our group . Cute tak ? Cute tak ? Heee .


HAHA ! Well , that was all from me , yaww !!
Hoping to hear some comment from you guys too !!
Wait for my next entry , okeh !!

Muahhxx !!
 
 





Please leave me your linkies , yawww !

No comments:

Solely owned by Izzati Ismail