How are you ?? Miss me hah ?? Hehehehehe .
Hhmph , lately tak dapat nak online lah . sebab my broadband ada problems , so for about two weeks , tak menjenguk blog blog kawan I and , most sad is , tak dapat nak update banyak banyak dekat my bloggie .
But , the happy thing is , I dah sampai rumahhh !!!
Hoooraaaaahhh !!
Okeh , maybe not sooo happy about being home again :(
But , seeing my parents and adek adek pon dah okeh . Dah tak pedulik dah hal lain , asal dapat jumpe mereka mereka nih , sudah memadaaiii . Ceeewwwaaah ayat bungeee nyah !
Ohh , ohh banyak sangat I nak story nihh .
There is a lot of things going on with my life .
I am getting happier with my sayangss .
Ohh ohh anddd , SHOPPING !!!
Eh eh eh but , not for today entry okehh .
Mata I dah ngantukss nih , petang tadi tak tido ohh , dok melayang cite mengosss uh , aisshhh
But , tomorrow will be the day , insya Allah , I akan online anndd , cerita banyak banyak about things happen around me . Ohh I pon nak buat my bloggie santek <3
Nak buat kan die baju raye jugakk lahhh :)
Is there anybody out there yang boleh , tolong I how to make my bloggie more FABULOUSS ??







No comments:
Post a Comment