The content of my blog was originally from my heart. I usually write when I was in the mood in writing . Plus , I'd really hope that you wont compromise my writing for it will make me hate you even more .

interesting facts about myself

Good morning , guys !!
How have you been lately ?
Miss me ? tehehehe ;p
yeah , lame gegila tak update this bloggie .
actually , memang rindu tahap gaban nak menaip lelaju , merapu-rapu dkt blog nih .
Tapinye , dekat sini , linenye , sila harap maklum yerk .

But , its okeh .
I finally make it , for my another entry .

Well , for today , i wish that i can speak , pronounce , talk , about my self .
Yes ! My ownself :)

Ohh , ohh , before i begin my story .
Just give yourself a look , on a few of my recently pictures !!
Hehehehe :)
Malunyeeeee 


TADAAAA !!! 
cute tak ? cute tak ?
okeh , sekarang baru boleh proceed pasal interesting facts about myself .

I am soo addicted to red colour soo soo much ! Tak tahu kenape , but red are                   B-E-A-U-T-I-F-U-L . Most of my things are red in colour sekarang nih .

My favourite colour is PURPLE . Yes ! Purple is the colour of myself . Sangat suka with this colour sebabkan , this colour will make me cuter than ever ! Betul , already proven it , okeh .

Ohh , sekarang nih , I dah pandai pakai selendang !! If dulu tuh , bapak jahil gile , bab memakai selendang nih kan . Sekarang nih hah , I siap pakai kan untuk orang lain selendang tau :) bangge kejap (^-^)

Sangat malas nak potong kuku !! Hehehehe :) Kena tunggu kuku tuh dah mencederakan any parts of my body , baru boleh potong ;p


I suke sangat menulis ! Yes ! Tak kira lah menulis pasal ape . But , mostly I love to write about what was happening for that day , or maybe a feeling that can anly be expressed through wording .


Hah , i sangat sangat suka buat my boyfie marah ;p
Sebab kan kan , nanti bile die marah , then i bole merajuk , then ,biar die belajar sikit macam mane nak pujuk buah hati pengarang jantung die nih .


I teringin sangat nak pakai contact lens !
Sebab kan , my friend dah pakai contact lens dah . mate die warne cokelat ohh .
Sangat lah lawa !! I nak try , tapi i takut . I ngilu bile bab bab mate nih .


Okeh , I nak admit sekarang nih . 
I was the eldest child from my parents !!
Semua yang kenal I dekat Jengka nih , tak akan percaya yang I nih anak sulung .
Most of the people will probably , say that atas I ada kakak or abang .
Hehehehe . But the truth is not . I got 4 orang adek yang sangat nakal and comel :)

I nih kaki jalan tau . I suka sangat berjalan . Tak kira lah mane , asal name berjalan jalan , tuh dah okeh dah tuh . 

Hmmph , sekarang nih , I dah boleh control my nafsu for S-H-O-P-P-I-N-G !! But , tak fully lagi lah . Kena amal kan selalu nih , if nak berjimat cermat :)


My another addiction is , TAKING PICTURE
If boleh kan , I nak semua phone kawan I ada gambar I .
Hehehehe . Senonoh takk ??


Ohh , kadang kadang , I suka perasan yang I nih santek .
Hehehehe . Jap jap , bukan kekadang , but most of the time kottt .
Alaaaah , lagipun , dah tak ada orang lain puji kite , ape lagi , puji lah diri sendiri .
Kasik naik sikit confidence level tuh kan .


Sebenarnye kan , dekat rumah , I nih sangat garang ohh .
Betul , if tanye my adeks lah kan , sape yang dorang paling suke .
Mest jawap bangah or maybe kak lang dorang .
Sebab kan , I selalu marah marah dorang .
Hehehe . Tapi sape suruh nakal sangat . Padan lah muke kan ;p


I love to potrayed myself as a happy girl .
No problems will make me weak .
But , the truth is , hanye Tuhan saje yang tahu .


I tak reti pakai make up tau .
Betul nih , i just pakai eyeliner jerk .
Blusher , mascara and tah pape lagi lah bebarangnye .
I langsung tak reti nak pakai .
Natural beauty lah nihhh . (^.^')
Please leave me your linkies , yawww !

No comments:

Solely owned by Izzati Ismail