The content of my blog was originally from my heart. I usually write when I was in the mood in writing . Plus , I'd really hope that you wont compromise my writing for it will make me hate you even more .

Ya Allah Ya Tuhanku

it was all started when i saw my cousin reading the Al-Quran...
then,i was thinking, dah lama izzati ismail tak baca Al-Quran kan ?

kenapa izzati ismail cepat sangat lupa dekat Allah?
kenapa?
kenapa?

a question that can only be answered by me.

hhm,rasanye last izzati ismail hanya baca ayat-ayat suci Al-Quran when it was the fasting time,kan?
and also bila hari Khamis,sebab baca Surah Yassin.
kan izzati ismail?

since i saw her reciting the ayat-ayat suci Al-Quran,
i dah pasang niat nak baca Al-Quran right after presenting my Solah Isyak.
INSYA ALLAH, 2 pages per day :)
...Amiin...


doakan saya kawan kawan :)

Please leave me your linkies , yawww !

No comments:

Solely owned by Izzati Ismail